ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Céginformációk

  1. Magunkról
    Vevőtájékoztató vásárlók részére
    Áruházunkban tetszés szerint, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a termékeinkről. Honlapunkon a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be termékeinket. A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találja meg a termékeket. Minden termék ára bruttó módon, azaz ÁFÁ-val együtt kerül feltüntetésre, az ár azonban a szállítási költséget nem tartalmazza! A termék mellett részletes leírás mellett képet is lát. Ha az egérrel a képre kattint, akkor az nagyítva is megjelenik.
  2. Keresés – ilyen funkció egyelőre nincs
    Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket! A képernyő közepén felül, a keresőbe kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. Automatikusan megjelennek a keresés eredményeképpen mindazon termékek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. A legördülő menüből vagy az összes találat gombra kattintva eljut a kívánt termékhez. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult, forduljon ügyfélkapcsolati munkatársunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem. A Kapcsolat menüpont segítségével is írhat nekünk.
  3. Regisztráció
    A főoldal “BEJELENTKEZÉS/Regisztráció email címmel” mezőre vagy az oldal alján lévő REGISZTRÁCIÓ feliratra kattintva kinyílik a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia valós adatait.
    Név: ezen a néven történik a rendelés felvétele, erre a névre állítjuk ki a számlát, és a kiszállításkor a címzetthez is ez a név kerül.
    Mobilszám: ezt a telefonszámot használjuk házhozszállítás esetén, illetve az első vásárlókat felkereshetjük, hogy szükség esetén megfelelő szaktanácsot kaphasson a, megvásárolt termékkel kapcsolatban. A legördülő menüből tudja kiválasztani az ország előhívószámát, manuálisan csak a mobilszolgáltató előtagszámát és az ön személyes hívószámát szükséges begépelni. ( pl.201234567). A 06 vagy +36 beírását, kérjük hagyja el.
    E-mail: elektronikus levelezési címet is meg kell adni. Az első bejelentkezés során szükséges érvényesítéshez kellő kódot (linket) ide küldjük.
    Számlázási cím: a számla kiállításához szükséges adatok, mely lehet magánszemély vagy céges számla is ( név/cégnév, város, irányítószám, közterület neve, házszám, cég esetén adószám)
    Szállítási cím: házhozszállítás esetén szükséges megadni, az adatok továbbításra kerülnek a futárszolgálatnak ( város, irányítószám, utca név, házszám, ha van emelet ajtó)
    Jelszó: a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket és szimbólumokat ( szóköz, ! “#$%&'()*+,-./:;<=>?@Ł..stb). Minimális hossza 4 karakter, ami lehet bármilyen betű vagy szám.
    Elfelejtett jelszó: ha esetleg elfelejtette jelszavát, a Bejelentkezés/”Elfelejtett jelszó” gombra kattintva tud a korábban megadott email címre új jelszót igényelni.
    Későbbi alkalommal az email cím és a jelszó segítségével tud bejelentkezni.

A kosár tartalma
A Kosár ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg (szállítási költség nélkül) – böngészés közben is – nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár tartalma ablakban ( jobb oldalon ) a darabszám melletti +/- jellel változtathatjuk a mennyiséget, vagy az ’’ X ’’ jelre kattintva törölhetjük a teljes sort. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába.
A rendelés elfogadása
A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt e-mailben tájékoztatja.

  1. A termékek szállítási módja
    Személyes áruátvétel
    A szállítási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot üzletünkben nyitva tartási időben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legfeljebb 10 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 10 nap letelte után a rendelést töröljük.

Fizetési módok

  1. átutalás
  2. készpénz
    Ha átutalással fizet, kizárólag az ügyfélkapcsolati munkatárs visszaigazolása után történhet meg a kifizetés. Erről egy elektronikus levélben tájékoztatjuk Önt. Csak ezután tudja kifizetni a csomag végösszegét.
    A jelen szolgáltatás igénybevételével a felek között – magyar nyelvű – írásbeli szerződés jön létre.

Téves megrendelés
Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az info@campusingatlan.hu címen vagy a +36 20 800 8318 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

  1. Elállási jog
    Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles az eladónak bejelenteni. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
    A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A fogyasztó az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelésből adódó értékcsökkenést meghaladó értékcsökkenésért felel. Az ezt meghaladó értékcsökkenést követelheti az eladó a fogyasztótól. Ha a fogyasztó él elállási jogával, akkor annak tényét a vállalkozásnak tartós adathordozón haladéktalanul vissza kell igazolnia a fogyasztó nyilatkozatát. A fogyasztó által kifizetett összeg visszatérítése a fogyasztó fizetési módjával megegyező módon történik, kivéve, ha a fogyasztó más visszatérítési módba egyezik bele (ez nem járhat költséggel a számára). A vállalkozás – amennyiben nem vállalta, hogy az árut maga szállítja vissza – mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapta az árut. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:

  1. Adatvédelem
    Az adatkezelés jogalapja: az 2001. évi CVIII. törvény 13/A §.
    Az adatkezelés célja: a Társaságunk és az érintett között a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti az igénybe vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet, illetve kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek (pl e-mailcím). Társaságunk oly módon választotta meg és üzemelteti a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.
    Társaságunk a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos adatokat bármely, az említettektől eltérő célból – pl. igénybe vevőnek címzett elektronikus hirdetés vagy piackutatás céljából – csak az igénybe vevő hozzájárulása alapján kezelhet. A kezelt adatokat a szerződés létrejöttének elmaradását, a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően, vagy ha az igénybe vevő így rendelkezik, haladéktalanul törölni kell.
    Az adatok kezelésekor a 2011. évi CXII. törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek változatlan formában történő megőrzése a Számviteli Törvény alapján kötelező). A szerződéseket a cégünk elektronikus nyilvántartásában iktatja és archiválja, ezzel biztosítva a szerződés adataihoz való utólagos hozzáférés lehetőségét.

Compare listings

Compare